Home Rozwiązania dla Gastronomii i Restauracji
Rozwiązania dla Gastronomii

Rozwiązanie gastronomiczne izzyRest


Poniżej przedstawiamy wybrane funkcje systemu izzyRest.

Funkcje POS - praca kelnerska:

  • obsługa ekranów dotykowych,
  • obsługa urządzeń z systemem Android,
  • wiele punktów sprzedaży,
  • łatwa i przejrzysta obsługa,
  • obsługa dowolnej liczby drukarek kuchennych (system sam rozdziela wydruk pozycji z jednego rachunku na poszczególne drukarki, potwierdzanie storna wydrukiem, wydruki kontrolne, itp),
  • wydruki rachunków wstępnych (dowolnie definiowane z możliwością umieszczenia grafiki),
  • przyporządkowanie zdjęć lub dowolnej grafiki do poszczególnych przycisków na ekranie,
  • rozbudowany system uprawnień dla kelnerów,
  • logowanie przy pomocy kart magnetycznych lub zbliżeniowych,
  • możliwość nadawania własnych nazw poszczególnym rachunkom lub nazwy nadawane automatycznie,
  • graficzna prezentacja sali (automatyczne przyporządkowanie rachunku do stolika),
  • obsługa dowolnej ilości rachunków dla każdego kelnera,
  • system autoryzacji niektórych funkcji przez managera (nadawane uprawnieniami),
  • grupowa obsługa rachunku,
  • łączenie i dzielenie rachunków,
  • możliwość stornowania pozycji w zależności od nadanych uprawnień,
  • rozbudowany system rabatowania (karty rabatowe dowolnie definiowane, rabaty kwotowe i procentowe, rabat dla wybranych pozycji, itp),
  • rozbudowany system lojalnościowy dowolnie definiowany w zależności od potrzeb (możliwość zdefiniowania dowolnej  liczby programów lojalnościowych)
  • zmiana kolejności bonowania (technologia drag&drop - przesuwaj dowolnie palcem dany produkt po rachunku w górę i w dół)
  • atrybuty produktów (np. bardziej wysmażony, mniej wysmażony), w tym również atrybuty ilościowe,
  • obsługa: zestawów alternatywnych (np. frytki lub ryż lub ziemniaki, cola lub fanta lub sprite), kompozycji produktów z wyborem z listy oraz kompozycji z wyborem z grup (np. pizza z wymiennymi składnikami, dzielona na części, itd.)
  • obsługa klientów telefonicznych: zapis dzwoniących klientów umożliwiający wydruk zlecenia dla kierowców z danymi klienta, późniejsze wyszukanie klienta po numerze telefonu lub nazwie, wyszukanie adresu klienta na mapie (z wykorzystaniem popularnych serwisów internetowych), przypisanie kierowcy do konkretnego zlecenia, itd.
  • rozliczenia kelnerskie, wydruk rozliczenia zmiany,
  • definiowane własne raporty kelnerskie,
  • obsługa rezerwacji stolików (z możliwością wstępnej rezerwacji menu + możliwość automatycznego utworzenia rachunku kelnerskiego na podstawie rezerwacji),
  • pełna rejestracja historii rachunku,
  • drukowanie faktur VAT oraz możliwość zamiany paragonów na faktury.

 

Funkcje "biurowe"

  • łatwe i naturalne przeglądanie i edytowanie towarów, receptur i produktów (rezygnacja z kodów, operacje jedynie na nazwach - najbardziej naturalne z możliwych, zastosowanie technologii drag&drop np .przy przesuwaniu towarów pomiędzy poszczególnymi grupami),
  • rozbudowane definiowanie uprawnień użytkowników,
  • tworzenie receptur na zasadzie przeciągania myszą odpowiednich składników,
  • definiowanie receptur dla dowolnej ilości porcji (możliwość zmiany ilości porcji w trakcie tworzenia receptur),
  • obliczanie kosztu receptury na bieżąco w trakcie jej tworzenia w/g średniej ceny magazynowej składników lub w/g ostatnich cen przyjęcia na magazyn,
  • definiowalne wszystkie listy słownikowe,
  • dowolnie definiowalne przeliczniki jednostek miary,
  • szybki dostęp do raportów i wykresów (np. historia obrotu towarem, stan magazynowy na dowolny dzień wstecz, raport godzinowy sprzedaży)
  • dowolne wyszukiwanie, filtrowanie i grupowanie danych,
  • moduł kalkulacji kosztów (doskonałe narzędzie do planowania większych imprez z możliwością zapisania w zewnętrznym pliku danej kalkulacji, automatyczne przygotowanie listy zakupów, itp),
  • automatyczne raporty braków magazynowych na podstawie stanów minimalnych i poziomów ostrzegawczych,
  • bezpośredni pogląd rachunków kelnerskich (wraz z ich pełną historią)
  • dostęp do rozliczeń kelnerskich, analizy rozliczeń,
  • możliwość śledzenia dowolnych połączeń (np. towar->receptury w których występuje->rachunki na których został sprzedany->szczegóły rachunku->szczegóły operacji magazynowej itp.),
  • dowolnie definiowane raporty i wydruki, w tym wykresy,
  • współpraca z systemem hotelowym izzyHotel,
  • dostęp do pełnej funkcjonalności przez Internet,
  • tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych
  • rozbudowane definiowanie promocji i rabatów
  • obsługa sieci lokali dzięki możliwości synchronizacji baz danych na poziomie klientów, definicji surowców, receptur, produktów, promocji, itd.

 

Obsługa magazynów:

  • rozliczanie magazynów on-line,
  • dowolna definiowana struktura magazynów,
  • definiowane rodzaje operacji magazynowych,
  • łatwe wprowadzanie dokumentów przyjęć PZ (z wykorzystaniem naturalnych przeliczników jednostek miary i zawartości opakowań),
  • obsługa dostawców,
  • przeglądanie dokumentów magazynowych w dowolnym przekroju (łączenie, grupowanie, filtrowanie danych),
  • eksport danych do plików *.xls, *.pdf, *.html, *.txt,
  • inwentaryzacje + wydruki arkuszy spisów z natury,
  • dowolne wydruki i raporty łącznie z wykresami,
  • dostęp do pełnej funkcjonalności przez Internet,

 

Funkcje finansowe:

  • obsługa paragonów z terminala kelnerskiego i części "biurowej",
  • obsługa faktur VAT z terminala kelnerskiego i części "biurowej" (możliwość automatycznego łączenia pozycji rachunku według stawek VAT i fakturowania "usług gastronomicznych",
  • faktury korekty,
  • zamiana paragonu na fakturę,
  • obsługa faktur zaliczkowych,
  • analizy sprzedaży w/g dowolnych danych,
  • rejestr VAT,
  • dokumenty KP/KW,
  • kalkulator odsetek (definiowalna stawka odsetek),
  • możliwość generowania danych do systemu księgowego,

 


W naszej firmie po sporządzeniu oferty dla potencjalnego klienta traktujemy ja jako ostateczna. Podana przez nas w ofercie cena, zapisana później w umowie jest kwota ostateczna obejmująca całość zagadnień związanych z zakupem, wdrożeniem, konfiguracja i uruchomieniem systemu. Gwarantujemy , ze podczas wdrożenia nie pojawia się dodatkowe koszty typu „przecież w ofercie była cena za 1 godzinę a my szkolimy już u Państwa 10 godzin” itp.

Od 1 stycznia 2011 cennik dodatkowych usług serwisowych:

Dla firm posiadających umowę serwisowa cena za 1 godzinę pracy jest indywidualnie negocjowana

Dla pozostałych firm cena za godzinę wynosi 100zł netto.